dilluns, 10 de juny del 2013

Fagotada 2a part


Avui ha sortit el video oficial del concert final de la Fagotada que va tenir lloc al centre Oriol Martorell l'abril del 2013. A la direcció, en Jaume Borràs, que en sap un niu de fagotejar. Jo estic allà, davant a la dreta, bufant amb moltes ganes. M'hi veieu? La deesa Atena va crear la flauta a partir d'un os de cérvol,  però la va refusar oferint-la a Màrsies perquè en fer-la sonar se li inflaven les galtes i li enlletgia la cara. Jo no hi estic d'acord; penso que bufant estic la mar de bé. I res d'inflar les galtes; que per tocar el fagot no serveix de res! Gràcies a la Maria Crisol pel vídeo!

Per saber-ne més de fagots, trobades i esbufecs, consulteu el blog del fagotaire:

Jo fagot, tu fagotes, ell fagota


1 comentari:

Pons ha dit...

es curiós que els anglesos tenen "fagot" com a "marica" xD